Wil Wise niet opstarten of reageert de client niet meer?

Volg dan eerst even deze checklist:

1. Heb ik internet?

Neen : contacteer je IT-dienst; je kan intussen verder werken met de offline versie van Wise (de “Noodprocedure”)

Ja : controleer stap 2.

2. Werkt de client nog op andere computers?

Neen : controleer stap 3.

Ja : sluit de client helemaal af en start opnieuw op. Indien nog problemen, contacteer de Cultuurconnect Servicedesk.

3. Is de Wise database beschikbaar?

Dat kan je controleren via https://cultuurconnect.wise.oclc.org/restapi/public/status
Neen : er is een algemeen probleem; je kan intussen verder werken met de offline versie van Wise (de “Noodprocedure”) en/of de store&forwardmogelijkheden van je zelfuitleentoestellen.

Controleer zeker de statuspagina van onze diensten. Is daar nog geen informatie beschikbaar, meld het probleem dan als een sitedown op de servicedesk. Ons permanentieteam komt dan in actie, en zal zo snel mogelijk de leverancier contacteren en de statuspagina verder updaten bij nieuws.