Systeemstatus van onze diensten

Bekijk hieronder wat de status is van de verschillende diensten van Cultuurconnect.
Groen betekent dat er geen gemelde problemen zijn. Staat de dienst oranje of rood? Klik dan open om te zien wat het probleem is.

Heb je een probleem met een dienst dat hieronder nog niet gemeld werd?
Laat het weten via de knop hieronder.

Meld een probleem
Wise
chevron-down

Omschrijving: Er waren deze ochtend rond 9.00 u problemen met de zelfuitleen, onze leverancier heeft de servers herstart. Het zou nu weer moeten werken. Indien niet, herstart dan even de zelfuitleentoestellen.

Bibliotheekwebsites
chevron-down

Operationeel

Publiekscatalogus (AquaBrowser)
chevron-down

Operationeel

Mijn Bibliotheek
chevron-down

Operationeel

Open Vlacc
chevron-down

Operationeel

Bib Analytics
chevron-down

Operationeel

Coöperatieplatform
chevron-down

Operationeel

Krantenkiosk
chevron-down

Operationeel

Krantenarchief
chevron-down

Operationeel

Fundels
chevron-down

Operationeel

E-Boeken
chevron-down

Omschrijving: Sommige leners die gebruik maken van de Android app kunnen geen boeken meer openen in de app. Het is momenteel niet duidelijk of het een algemeen probleem is of dat dit verbonden kan worden met een bepaalde Androidversie en/of merk van smartphone of tablet. In eerste instantie kan de lener proberen om de app te verwijderen om deze nadien opnieuw te installeren. Is het probleem hiermee niet opgelost, dan kan die inloggen op cloudLibrary via de webversie (dit kan ook op tablet of smartphone -> browservenster openen en surfen naar http://eboeken.bibliotheek.be ). Het team van cloudLibrary probeert snel een nieuwe versie van de app te publiceren waarin alles weer correct werkt

Mijn Leestipper
chevron-down

Operationeel

Bieblo
chevron-down

Operationeel

Bibster
chevron-down

Operationeel

Voor De Show
chevron-down

Operationeel