Zoek hier ...
Generic filters
Exact matches only
  • Inloggen
  • Webinars en dienstenvideo’s
  • Aanvraag nieuwe ( bib)medewerker
  • Forum voor bibs
Zoek hier ...
Generic filters
Exact matches only
  • Webinars en dienstenvideo’s
  • Aanvraag nieuwe ( bib)medewerker
  • Forum voor bibs
  • Inloggen

Zoekresultaten

Home > Digitale diensten voor bibliotheken > Het Bibliotheeksysteem > Wise basis > Wise basis: Klanten > FAQ klanten
Katrien02/12/2019BibliotheeksysteemComments are off for this post
Wise basis: Klanten FAQ klanten
Hoofdstuk Content
0% Complete 0/9 Stappen
Een lener heeft een probleem met Mijn Bibliotheek. Wat kan ik doen?
Een eID toevoegen aan een bestaande klant
Is er een koppeling tussen de leenhistorie in Wise en Mijn Bibliotheek?
Welke parameters zijn ingesteld voor de abonnementen in mijn bibliotheek?
Welke abonnementen met welke codes bestaan er in het Bibliotheeksysteem
Voor Brusselse bibliotheken: hoe ga ik om met de gemeenschappelijke bibliotheekpas in Wise?
Hoe kan ik voor een klant een pincode instellen of verwijderen?
De klant heeft een buitenlands adres en het land staat niet in de lijst
Hoe gaat het bibliotheeksysteem om met klassen, leerkrachten, en leerlingen?
Vorige Lesson
Back to Course
Lessen in deze cursus
Module Home Uitklappen
Zoeken naar klanten
2 Paragrafen
Klant opzoeken via klantgegevens
Een andere klant opzoeken vanuit het klantendetailscherm
Klanteninformatie raadplegen en aanpassen
15 Paragrafen
Klanteninformatie raadplegen
Klanteninformatie wijzigen
Tabblad 1. Klant
Tabblad 2. NAW-gegevens
Tabblad 3. Contributie
Tabblad 4. Overig
Tabblad 5. Meldingen
Tabblad 6.Eigenschappen-1
Tabblad 7. Eigenschappen-2
Tabblad 8. Passen
Acties in de klantenadministratie
Reglement regels – Reglement en uitleenvoorwaarden per abonnement (RMT)
Leenhistorie van een klant
Betaalgeschiedenis van een klant
Sneltoetsen klantenadministratie
Een nieuwe klant inschrijven
5 Paragrafen
Nieuwe klant inschrijven: scherm 1
Nieuwe klant inschrijven: scherm 2
Nieuwe klant inschrijven: scherm 3
Looptijd abonnement
De welkomstmail
Een bestaande klant herinschrijven
3 Paragrafen
Een abonnement hernieuwen
Een abonnement wijzigen (muteren)
Een abonnement opzeggen
Een klant (her)inschrijven in een samenwerkingsgroep
2 Paragrafen
Inschrijven van een nieuwe klant die al lid is in een andere bibliotheek van je samenwerkingsgroep 1
(Her)inschrijven in een samenwerkingsgroep 3
Online inschrijving: lidmaatschap bevestigen
Klanten verwijderen
3 Paragrafen
Automatisch verwijderen van klanten (opschoonroutine)
Manueel verwijderen van klanten
FAQ Klanten verwijderen
Statussen en automatische blokkeringen klanten
Speciale leners en relaties
4 Paragrafen
Kinderen van gescheiden ouders
Klassen, leerkrachten en leerlingen
Relaties leggen tussen klanten
De administratieve pas en speciale pas
FAQ klanten
9 Paragrafen
Een lener heeft een probleem met Mijn Bibliotheek. Wat kan ik doen?
Een eID toevoegen aan een bestaande klant
Is er een koppeling tussen de leenhistorie in Wise en Mijn Bibliotheek?
Welke parameters zijn ingesteld voor de abonnementen in mijn bibliotheek?
Welke abonnementen met welke codes bestaan er in het Bibliotheeksysteem
Voor Brusselse bibliotheken: hoe ga ik om met de gemeenschappelijke bibliotheekpas in Wise?
Hoe kan ik voor een klant een pincode instellen of verwijderen?
De klant heeft een buitenlands adres en het land staat niet in de lijst
Hoe gaat het bibliotheeksysteem om met klassen, leerkrachten, en leerlingen?
Terug naar Wise basis: Klanten
Schrijf je in voor de nieuwsbrief van Cultuurconnect

Cookieverklaring

Privacyverklaring

Gebruiksvoorwaarden

 

 

Cultuurconnect

Priemstraat 51

1000 Brussel

www.cultuurconnect.be

 

Theme: Illdy. © Cultuurconnect

Login
Accessing this module requires a login. Please enter your credentials below!

Lost Your Password?
Register
Don't have an account? Register one!
Register an Account

Registration confirmation will be emailed to you.