Laatste wijziging: 29 maart 2023

Naam van een vestiging aanpassen

In Wise heeft elke vestiging een naam. Deze kan je op drie verschillende plaatsen ingeven, en dus ook eventueel onderling laten verschillen, afhankelijk van de plaats waar die wordt gebruikt.

Een overzicht van de drie omschrijvingen voor elke vestiging vind je terug op Google drive (opgelet: deze info kan verouderd zijn, let op de datum in de naam van het document)

Lange omschrijving

Dit is de naam van de vestiging zoals hij wordt getoond in de publiekscatalogus (Biblocaties en collecties) en bij de contactgegevens op de website. Deze omschrijving kan uit maximum 40 posities bestaan.

Het is ook de omschrijving die wordt gebruikt in het vaste stuk tekst in de welkomstmail (PCA) (na ‘Welkom bij’)

Standaard omschrijving

Deze omschrijving kan uit maximum 20 posities bestaan. Dit is de naam van de vestiging zoals hij gebruikt wordt in de client. Hij wordt in sommige gevallen ook gebruikt als naam voor de ophaallocaties bij het reserveren in Mijn Bibliotheek.

Het is ook de naam die default getoond wordt in de balk bovenaan een e-mail bericht, naast het ‘de Bib’ logo. Voor een bericht dat gepubliceerd werd in de berichteneditor kan je vragen om dit te laten aanpassen door de servicedesk naar één van de twee andere omschrijvingen.

Omschrijving adres (NAW)

Dit is de naam zoals de klant die op een bericht zal zien staan in het onderschrift. Voor brieven is dat ook wat in de header staat na ‘Bibliotheek:’. Deze omschrijving kan uit maximum 40 posities bestaan.

In een reserveringsophaalbericht (RSO) wordt deze naam gebruikt als omschrijving van de ophaalvestiging.