Zoek hier ...
Generic filters
Exact matches only
  • Inloggen
  • Webinars en dienstenvideo’s
  • Aanvraag nieuwe ( bib)medewerker
  • Forum voor bibs
Zoek hier ...
Generic filters
Exact matches only
  • Webinars en dienstenvideo’s
  • Aanvraag nieuwe ( bib)medewerker
  • Forum voor bibs
  • Inloggen

Zoekresultaten

Home > Digitale diensten voor bibliotheken > Het Bibliotheeksysteem > Word Wiser > Bestellen & budgetten > FAQ bestellen & budgetten > Wat als ik exemplaren onder het verkeerde budget heb gekoppeld?
Daphne Willems16/05/2023Geen categorieComments are off for this post
Bestellen & budgetten FAQ bestellen & budgetten Wat als ik exemplaren onder het verkeerde budget heb gekoppeld?

Wat als ik exemplaren onder verkeerde budget heb gekoppeld?

Het budget bij een exemplaar kan bijgestuurd worden bij bestellen en bij koppelen, maar nu en dan gebeurt een fout toch nog eens. Hoe corrigeer je jouw budget in dergelijke situaties?

Vorige Topic
Back to Lesson
Lessen in deze cursus
Module Home Uitklappen
Plaatsen van een bestelling
2 Paragrafen
Bij een leverancier zonder bestelkoppeling
Bij een leverancier met een bestelkoppeling
Verwerken van een geleverde bestelling
2 Paragrafen
Koppelen van exemplaren met status I: “gewoon” koppelen
Koppelen van exemplaren met status T/A: koppelen met bestelbestanden
Annuleren van een bestelling
2 Paragrafen
Annuleren van bestellingen met status I – In bestelling
Annuleren van bestellingen status met T/A – Transport Acquisitie
Opvolging van openstaande, geannuleerde en geleverde bestellingen
6 Paragrafen
Overzicht openstaande bestelverzoeken
Bewerken van openstaande bestellingen
Overzicht openstaande bestellingen
Rappelbrieven naar de leverancier sturen
Rapport van openstaande bestellingen
Rapport van uitgeleverde bestellingen
Budgetten
5 Paragrafen
Jaaropening en -afsluiting
Toekennen van budgetbedragen
Aankopen registreren op budget
Opvolgen van mijn budget
Kortingen bij leveranciers
FAQ bestellen & budgetten
10 Paragrafen
Wat als mijn geleverd exemplaar afwijkt van mijn bestelexemplaar?
Mijn leveranciers gebruiken geen en/of en andere implementatie van de bestelkoppeling. Kan dit?
Kunnen mijn zichtzendingen verlopen via de bestelkoppeling?
Ik krijg de melding “Geen bestelexemplaren”. Wat nu?
Wat houdt een budgetcon en bestelmethode in?
Ik werk met snelboeken vanwege leverancier Standaard Boekhandel, zitten die ook in de koppeling?
Bestellen op ABESTELV niet mogelijk
Wanneer stromen mijn bestelde exemplaren door naar Wise en/of de publiekscatalogus?
Wat met de kastklare exemplaren die tevens een voorgeprogrammeerde tag hebben en voorzien werden van een barcode?
Wat als ik exemplaren onder het verkeerde budget heb gekoppeld?
Terug naar Bestellen & budgetten
Schrijf je in voor de nieuwsbrief van Cultuurconnect

Cookieverklaring

Privacyverklaring

Gebruiksvoorwaarden

 

 

Cultuurconnect

Priemstraat 51

1000 Brussel

www.cultuurconnect.be

 

Theme: Illdy. © Cultuurconnect

Login
Accessing this module requires a login. Please enter your credentials below!

Lost Your Password?
Register
Don't have an account? Register one!
Register an Account

Registration confirmation will be emailed to you.