Aanmelden
  1. Voeg /user toe aan het webadres van de bibliotheekwebsite, bijvoorbeeld: https://moerbeke.bibliotheek.be/user.
  2. Je moet aanmelden met je Mijn Cultuurconnect-profiel. Dit is één handig profiel om aan te melden op de verschillende Cultuurconnect-platformen. Zo kun je met je e-mailadres en één wachtwoord overal op dezelfde manier inloggen.
  3. Klik op de knop Aanmelden.
Wachtwoord vergeten?

Ben je je wachtwoord vergeten, dan kan je een nieuw aanvragen. Je hebt dan wel je mailadres nodig waarmee je geregistreerd bent bij het Mijn Cultuurconnect-profiel.

  1. Voeg /user toe aan het webadres van de bibliotheekwebsite, bijvoorbeeld: https://moerbeke.bibliotheek.be/user.
  2. Klik op de link ‘Wachtwoord vergeten?’.
  3. Typ je mailadres.
  4. Klik op de knop Verzend.
Afmelden

Meld jezelf steeds af indien je op een gedeelde of openbare pc hebt gewerkt!

  1. Klik op de knop met de naam van je beheerdersaccount bovenaan, uiterst rechts in de zwarte menubalk.
  2. Klik vervolgens daaronder op de link Afmelden.
Menu

Wat je na het aanmelden te zien krijgt en vervolgens kan doen hangt af van de rol die er voor de website is toegekend aan jouw Mijn Cultuurconnectprofiel. Er zijn 3 mogelijke rollen:

  • Redacteur: Kan lijsten maken, pagina’s aanpassen, formulieren beheren en activiteiten en nieuwsberichten aanmaken (beperkte rechten).
  • Beheerder: Kan daar bovenop ook extra pagina’s aanmaken, menu’s en FAQ-lijsten updaten, de lay-out aanpassen, de dringende mededeling plaatsen/aanpassen, de cache van de site legen en de accounts raadplegen. Elke bibliotheek heeft minstens één beheerder, hij/zij is de siteverantwoordelijke. Wanneer er een wissel is op deze functie dient dit gemeld te worden aan onze servicedesk.
  • Kijker: Kan enkel de inzendingen van formulieren bekijken en lijsten maken.

Hoe de menu’s er na het aanmelden uitzien lees je in de topics ‘Menu redacteur en beheerder‘ en ‘Menu kijker‘. Dient de rol in jouw Mijn Cultuurconnectprofiel gewisseld te worden, dan kan je dat aanvragen via de servicedesk.