Checklist indien de UiTPAS-integratie niet werkt: 

Merk je dat er bij de verkoop of reservatie van een ticket niet gevraagd wordt naar het UiTPAS-nummer, ondanks dat het evenement als UiTPAS-evenement werd ingesteld? Dan is er waarschijnlijk een probleem met de instellingen.

Gebruik onderstaande checklist om de meest voorkomende oorzaken na te gaan:

  1. Is het “UiTPAS”-label toegevoegd aan het evenement in Tixly? Dit label activeert de basket rule. Zonder dit label werkt de UiTPAS-integratie niet.
  2. Heeft de organisatie/promotor het juiste UiTdatabank External ID in Tixly?
    • Controle in UiTdatabank:
      https://www.uitdatabank.be/organizers/102c7e41-3b11-4219-a1a1-fd66175aa994/preview  
    • Controle in Tixly:
      Administratie > Organisatie instellingen > Organisatie > ‘External ID’
  3. Heeft de locatie de juiste UiTdatabank External ID in Tixly?
    • Controle in UiTdatabank:
      https://www.uitdatabank.be/place/b9fc45c1-f088-4809-96d3-19eda5eb7fb5/preview
    • Controle in Tixly:
      Administratie > Locatie > Locatie > ‘External ID’
  4. Bij manuele invoer: is het juiste UiTdatabank Event ID toegevoegd via External Mapping in Tixly
    • Controle in UiTdatabank:
      https://www.uitdatabank.be/event/2aac370a-3833-4ae5-a1aa-87706c072f9b/preview
    • Controle in Tixly:
      Administratie > Integraties > External mapping > veld ‘UiTPAS event-ID’? 
  5. Heeft het event in de UiTdatabank een label “UiTPAS”? 
  6. Heeft de organisator van het event in de UiTdatabank een label “UiTPAS” ?

Indien alle instellingen correct staan, maar het nog steeds niet werkt, neem dan contact op met onze servicedesk via Zendesk. We helpen je graag verder om te achterhalen waar het probleem zit.