RAPPORTAGE
Welkom bij de cursus Rapportage van Gedeelde Ticketing! In deze cursus leer je hoe je op een doelgerichte manier rapporten gebruikt in Tixly. Het rapportage-overzicht in Tixly is al zeer uitgebreid, maar het is niet altijd meteen duidelijk welk rapport je nodig hebt voor een specifieke vraag.
Daarom vertrekken we in deze cursus vanuit concrete scenario’s:
Welke informatie heb je nodig? → Welk rapport gebruik je daarvoor?
Voor een volledig overzicht van beschikbare rapporten en hun instellingen: raadpleeg het rapportenoverzicht op de Tixly-website.
Deze cursus is nog in opbouw. Binnenkort vind je hier stapsgewijze uitleg bij verschillende praktijkcases, zoals:
- Hoe trek je rapporten voor je jaarcijfers?
- Hoe achterhaal je verkoop per kaartsoort of betaalmethode?
- Welk rapport gebruik je voor het verschil tussen box office vs online verkopen te krijgen?
Elke case vertrekt vanuit een herkenbare informatievraag, waarna we tonen welk rapport je nodig hebt en hoe je het correct instelt.
Wat kan je verwachten?
- Praktijkgerichte voorbeelden en workflows
- Tips om sneller de juiste rapporten terug te vinden
- Uitleg over filters en instellingen
- Verwijzing naar de officiële Tixly-rapportagehandleiding
Heb je nu al vragen of een specifieke rapportagecase? Bezorg die gerust via Zendesk, dan nemen we die mogelijk op in deze cursus.
Veel succes en tot snel in deze cursus!