FAQ-items

Een nieuw FAQ-item aanmaken

  1. Klik op de knop Beheren en vervolgens op de link Inhoud.
  2. Klik op de knop Inhoud toevoegen.
  3. Kies de optie FAQ.
  4. Vul de velden aan. Een FAQ-item heeft volgende onderdelen:
  • Vraag: vraag waarop de gebruiker een antwoord zoekt.
  • Taal: taal waartoe de vraag behoort (enkel voor wie een meertalige website heeft).
  • Antwoord: het antwoord op de vraag van de gebruiker.
  • Categorie: categorie in de FAQ-lijst waar de vraag toe behoort (deze categorieën beheer je in de taxonomie van de site). Dit is uiteindelijk ook de rubriek waaronder de FAQ zal verschijnen op de help-pagina. Kies je geen categorie dan zal je het item niet zien op deze pagina.
  • Gepubliceerd: door het vinkje hier weg te nemen, wordt de vraag onzichtbaar gemaakt

Vergeet niet op Opslaan te klikken!

Je kan ook via het Dashboard gaan, waar de optie FAQ item aanmaken terug te vinden is onder Quick links.

Een bestaand FAQ-item wijzigen

  1. Klik bovenaan in het menu op de knop Inhoud. Is die nog niet zichtbaar, klik dan eerst op Beheren. Filter eventueel op inhoudstype. Indien je het Faq-item recent aanmaakte, kan je het ook terugvinden bij de Recente inhoud in het dashboard.
  2. Pas de velden aan.
  3. Klik op Opslaan.