Animatie campagne
Zet jij tijdens de krokusvakantie ook het kinderaanbod van Dalton en Sooner in de kijker? Dan kan je handig gebruik maken van het aankomende Anime filmfest van 23/02 tot 03/03 in Brussel. In de komende krokusvakantie staat er alvast een mooi Anime aanbod via Cinébib klaar: ontdek de collecties van Dalton en Sooner.
Hoe zetten we kinderfilms in de kijker?
Planning helpt om het aanbod zichtbaar te maken. Het anime aanbod op Sooner is pas beschikbaar vanaf half februari.
We beschikken wel al over trailers, posts, recensies en meer:
- Dalton en Sooner om te gebruiken in de nieuwsbrief of in een nieuwsbericht op de website.
- We bieden inspiratie rond polls (stem op je favoriete anime-personage, stem op je favoriete film,…) voor sociale media (zal ook vanaf midden februari hier te vinden )
Alles wat je nodig hebt inzake communicatie rond het kinder- & anime-aanbod om in je nieuwsbrief, op sociale media en in nieuwsberichten te gebruiken. Idealiter wordt de boodschap herhaald, zodat het bericht opgepikt wordt en er meer wordt gestreamd in de krokusvakantie en tijdens het Anime filmfest.
Wat kunnen we communiceren?
Om kinderen (en vooral hun ouders) te bereiken in de krokusvakantie, zetten we in op een boodschap rond ‘Kwalitatieve schermtijd in de krokusvakantie’. Geen inspiratie? Steel gerust de onze:
“Zin in een geANIMeerde vakantie met de kinderen? Schuif gezellig op de bank en stream de beste Animefilms via Cinébib. Schermtijd zonder zorgen!”
Tip
Nu reeds een teaser boodschap inplannen, het eerste bericht met anime materiaal inplannen in het begin van de krokusvakantie, en dan nog een bericht in het midden van de krokusvakantie is een ideaal scenario. Gebruik het materiaal ook nog tot midden maart wanneer mogelijk.
Een voorbeeld van een planning voor de komende weken kan er zo uitzien: