Hallo allemaal,
Hoe pakken jullie het versturen van uitleentickets per mail aan?
Tot recent konden leners bij ons aan de RIFD (leverancier EKZ) kiezen voor een mailticket. Sinds recent werkt de achterliggende SMTP mailservice echter niet meer. EKZ liet ons weten dat ze hier voorlopig nog geen alternatief voor hebben. We zijn dus op zoek naar een alternatieve oplossing hiervoor.
Hebben jullie hetzelfde probleem al tegengekomen en hoe pakten jullie dit aan?
Groeten,
Jan (Bib Ronse)
Dag Jan,
Wij hebben ook EKZ en bij ons werkt dit nog steeds prima: zonet even getest.
Groeten van Tim
Bib Londerzeel
Dag Tim,
Het probleem lijkt dus minder algemeen te zijn dan ik eerst dacht.
Weet je toevallig of jullie samen met de IT een hele hoop anti-spam protocollen hiervoor hebben ingesteld?
SPF/DMARC/DKIM zijn de namen die men mij heeft gegeven. Het probleem lijkt daar te liggen voor zover ik kan ontwaren.
Groeten,
Jan